Wednesday, September 2, 2009

SPIKER HARAM SIVAKUMAR MEMANGIL SIDANG DUN HARAM


2hb Nov 2009

Pada hari ini speaker HARAM Sivakumar memanggil sidang DUN HARAM. Apa yang kita litat disini adalah Pakatan Penipu ingin mengelirukan rakyat negeri Perak khususnya. Pada pagi ini Pakatan Penipu berkumpul untuk membuat provokasi dan membuat rakyat di Negeri ini keliru. Tindakan mereka ini ingin menjejaskan kestabilan politik di Negeri ini dan mereka mereka ini menunjukkan tidak hormat ke atas institusi Raja Raja. Berlakunya peristiwa ini kita dapat lihat bahawa mereka tidak mendapat sambutan daripada rakyat Perak khususnya kerana rakyat sudah jelak dan tidak lagi simpati pada mereka ini.

Apa yang berlaku pada pagi tadi mereka sengaja membantah pihak berkuasa dan mendatang huru hara di Negeri ini. Pada pagi tadi juga Nizar agak terkejut dengan gelombang Kuning yang melaungkan 'DAULAT TUANKU' dan mereka menjadi panik dan tidak menyangka yang tindakan mereka ini ditentang oleh sebilangan rakyat Perak. Gelombang kuning, yang mana terdiri daripada Makkal Sakati, Suara Anak Muda Perak dan beberapa NGO NGO yang menyokong kerajaan.

Tindakan Pakatan PENIPU yang dilitah "GILA KUASA' dan tidak dapat menerima bahawasanya mereka ini tidak lagi memerintah. Apabila perarakan mereka ditahan oleh pihak berkuasa, sidang DUN HARAM mereka teruskan dan berpindah lokasi di Heritage Hotel di Jalan Raja Dihilir. Intipati sidang DUN HARAM itu Nizar pengkhianat mengusurkan satu jawatankuasa hak kebebasan, Sivakumar Spiker Haram, Chang Ming Kai, Lo0k Chee Yan, Sam Cheok Leng didapati sesuai menjadi AJK. Usul tergempar Nga Ko Meng mangusulkan mengutuk sekeras kerasnya pihak berkuasa dan UMNO yang menghalang ahli ahli YB bersiadang. Dalam masa persidangan DUN HARAM HOTEL itu mereka menyatakan semasa kepimpinan Dato Seri Najib kadar jenayah meningkat terutama kes Rogol. Mereka juga menuduh kedaulatan undang undang telah dicabul dan dihina oleh pihak berkuasa.

Jelas sudah siapa yang mencabul siapa, siapa yang menghina kedaulatan siapa. Mereka ini bagaikan gila Talak, Nizar Pengkuanat juga seperti anjing DAP. Kita lihat ini semua angkara DAP yang mahu berkuasa. PAS hanya menjadi anjing suruhan DAP. PKR juga cacai suruhan DAP. Kita lihat betapa bodohnya Nizar Pengkianat ini dipergunakan.

No comments: