Wednesday, April 4, 2012

DAJAL KEMBALI MENGGANAS, MENYESATKAN UMAT ISLAM

Asalamuaalaikum


Sedikit maklumat mengenai siapakah sebenarnya Ambiga Sreenevasan (Ambiga Srinevasan/ Dajal). Hasil kajian maklumat yang diperolehi daripada beberapa sumber rujukan.Bekas  Presiden Majlis Peguam itu adalah orang yang bertanggungjawab menerima  memorandum menuntut pelaksanaan Suruhanjaya Antara Agama (IFC) pada 21 Ogos  2001.

Majlis Peguam menerima memorandum untuk menuntut pelaksanaan 14 tuntutan  IFC yang jelas sekali bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan.

Dalam kes Lina Joy yang murtad,  Dajal Ambiga mempertikaikan pelaksanaan hukum  syariah di bawah Perkara 121(1A) Perlembagaan Persekutuan dengan menyatakan  kebebasan beragama turut termaktub kepada semua penganut agama Islam dan Beliau turut mengadakan forum mengenai memeluk agama Islam pada 9 Ogos  2008 yang membincang dan mempertikaikan secara terbuka Perkara 121 (1A). Biarpun  mendapat bantahan orang Islam, Majlis Peguam yang diterajui Ambiga tetap  meneruskan forum itu.

Dajal Ambiga ini juga menggalakkan kenebasan bersuara sehingga mengHALALkan LGBT, Dajal ini juga adalah pengasas / penaung kepada SEXSUALITI MERDEKA, Dajal ini adalah GURKA kepada Barat, inilah Dajal sebenarnya seperti kata KETUA WIRA PERKASA MALAYSIA, Sdr Irwan Fahmi Ideris yang berani menggelarkan Ambiga ini DAJAL. Kebebasan Bersuara juga adalah satu AGAMA BARU yang mana menggunakan kebebasan bersuara.

Bekas Presiden Majlis Peguam Malaysia Dajal Ambiga Sreenevasan telah menerima Anugerah Keberanian Wanita Antarabangsa yang berprestij dari Hillary Clinton Setiausaha Negara Amerika Syarikat pada 9 Mac 2009. Ambiga adalah merupakan salah seorang di antara lapan wanita di seluruh dunia yang diiktiraf bagi keberanian yang luar biasa dan kepimpinan mereka dalam membela hak-hak wanita dan kemajuan. Dalam satu kenyataan, kedutaan Amerika Syarikat berkata Ambiga telah diberi penghormatan untukmemperjuangkan kedaulatan undang-undang dan memajukan hak asasi manusia, taraf wanita dan toleransi agama di Malaysia.

Dalam masa yang sama PAS, Parti Politik yang berlandaskan Ilse boleh bersama Dajal ini. Dajal ini juga memberikan khimad GUAMAN PERCUMA KEPADA SESIAPA SAHAJA YANG MAHU MURTAD ATAU KELUAR DARIPADA AGAMA ISLAM. Sepatutnya PAS perlu menetang Dajal ini kerana memMURTADkan anak cucu kita.

Sedarlah sahabat-sahabat jangan kits terpedaya dengan Dajal Yang sentiasa menyesatkan Manusia, sudah masanya kit a halau pengkhianat agama Islam ini Keluar daripada MALAYSIA, mereka inilah yang menjadi when kepada Barat untuk menjatuhkan Negara yang tercinta ini.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: