Tuesday, February 17, 2009

KARPAL SINGH & NIZAR

17 FEB 2009

Kenayataan Karpal Singh pada baru-baru ini jelas menunjukkan beliau adalah seorang yang menentang Kedaulatan Institusi Raja-Raja Berpelembangaan. Beliau denagan Kurang Ajar telah begitu barani mencabar Raja-Raja dan mencabar orang-orang melayu. Terang-terang belau menentang Islam sebagai agama rasmi.

Kita sebagai orang-orang melayu perlu bersatu walau pun berlainan idealogi Politik dan pastikan akan terus mentang PENDATANG YANG TAK DI UNDANG(Karpal Singh) ini. Janganlah kita berpecah belah lagi, kedudukan kita sekarang ini amat genting sehinggakan Raja-Raja kita sudah berani di Pertikaikan. Sejarah telah membuktikan bahawa orang-orang Melayu amat taat kepada Sultannya, perkara ini pernah berlaku yang mana Hang Jebat begitu setia kepda Hang Tuah, yang sanggup Derhaka kepada Sultan kerana Hang Tuah, Hang Tuah pula begitu setia kepada Sultan sehingga Hang Jebat mati di bunuh di tangan Hang Tuah. Apabila Derhaka kepada Sultan ianya tidak mengenal siapa. Sedangkan mereka ini membesar bersama, tiada terkata mereka ini lebih daripada sahabat.

Pada zaman morden kita tidak memerlukan JEBAT MORDEN, mantan MB Nizar ini pula begitu berani memohon derhaka. Adakah dia tahu apa yang dia telah lakukan. Selepas itnlah si Pendatang (Karpal Singh) pun begitu berani sehingga ingin menyaman Sultan. Mengapa si Pendatang ini berani? Sebab ada seorang Melayu kacukan yang BODOH berani menentang.

Kerana berlainan idealogi politik, kemarukan Kuasa dan berbagai-bagai lagi Nizar seperti sanggup mengadai hak-hak orang-orang Melayu dan Derhaka kepada Baginda Sultan. Sedarlah kita semua di Palestine mereka bermati-matian mempertahankan Tanah Air Mereka, sebaliknya Nizar pula menggadaikan pula atau dengan lebih tepat lagi memberi pula tanah-tanah pada pendatang-pendatang ini.

Cuba fikirkan apabila hak-hak orang-orang Melayu di berikan kepada pendatang-pendatang ini, apa lagi orang-orang Melayu nak pertahankan?

Kita sebagai orang-orang Melayu perlu mempertahankan Ketuanan Melayu hingga ke titisan darah yang terakhir.......

No comments: