Saturday, February 7, 2009

NIZAR DERHAKA

7 Feb 2009, Ipoh,
Pada masa ini keadaan di Perak agak tenang,dalam dalam masa yang sama dimana Nizar (Mantan MB Perak) masih enggan melepaskan jawatan yang seperti mana yang dititahkan oleh Sultan Perak.

Pemimpim-pemimpim Pakatan Rakyat yang begitu angkuh sehingga sangup menhina dan mebelakangkan titah Tuanku. Sebelum ini orang-orang Melayu yang begitu taat denagan Titah Perintah Tuanku malagnya sekarang ini sedah berani DERHAKA, malah begitu biadap dengan memohon Derhaka.

Kita semua tahu bahawa Nizar adalah boneka kepada DAP, contoh apabila sesuatu berlaku Ngeh Koo Ham yang memberi keputusan dan pihak media pun tahu infomasi boleh terus pada Exco kanan itu dan dia yang buat keputusan.

Pihak DAP ini bijak dengan menggunakan orang-orang Melayu untuk bergaduh sesama Melayu. Di Kuala Kangsar yang kita lihat hanya Melayu melayu yang menyokong PAS. Hingga sanggup Derhaka Titiah Baginda Sultan.

Mereka harus ingat bahawa Kuasa Raja adalah melantik Menteri Besar, dan Nizar dahulu juga di perkenan oleh Baginda Sultan. Pihak DAP menggunakan Melayu yang BODOH menentang Baginda Sultan. DAP ini ingat sejarah pada 13 Mei 1969 dan tahu bahananya.

Sekarang ini mereka menggunakan Orang-orang melayu yang kurang Cerdik untuk menentang orang-orang melayu yang mempertahankan kedaulatan Raja-Raja. Ini juga boleh mencetus ketegangan dan membolehkan Rusuhan sesama Melayu, yang cerdik adalah DAP.

Jadi sedadrlah wahai bangsa ku jangan di peralatkan oleh DAP yang akan menggunakan bangsa ku......

No comments: