Friday, May 15, 2009

Gempar - Pendedahan Eksklusif tentang Camry

"TQ for adding me.... Cuma nak kongsi citer pasal musang berbulu ayam tu...Saya dari toyota yg cuma 2 org jer melayu sebagai sales kat sini nak inform tentang pembelian camry tu...pada awal stage last year bulan 6 saya yg menguruskan pembelian di pihak toyota..tetapi pada akhir bulan 11 mereka telah meminta seorang sales chinese yg handle atas arahan pihak atasan...disini saya ingin maklumkan yang Datuk Jamalludin al almini memang bersekongkol dlm hal ini...saya bukannyer bersifat racial tetapi bila merka buat ia bersifat neutral tapi kalau lwan sikit dia kata kita racial pula..dan dioffice toyota ni sume chinese disini org kuat di DAP mengutuk kerajaan tapi bila pembelian kerajaan dia sapu gak...itu melambangkan kerajaan tidak memilih..tetapi org melayu tu beringatla sikit kalau nak beli kenderaan tu jeling2 sikit kat org kita tu coz diaorang takdenyer nak cakap kamu bagus lagi menipu dan mulut manis kat org melayu lagi ada...saya bercakap atas kapasiti sebagai rakyat biasa saje.."

"opsss lupa lak lagi satu pembelian camry tu sepatut ada inspection puspakom tetapi memandangkan jamaludin al amini bekas pengarah jpj la katakan ia tak melalui puspakom maklumla skil tinggi...jangan lupa musang berbulu ayam seorang lagi kat situ batman jamaluddin al amni..saudara Hasnol..melayu berjiwa cina..patut ditukar ajer ke ulu.."

DI ATAS ITU ADALAH PENDEDAHAN DARI SEORANG HAMBA ALLAH YANG TAHU AKAN HAL PEMBELIAN CAMRY! SAYA TAK BOLEH NAK DEDAH LEBIH2 SANGAT! DEMI KESELAMATAN ORANG BERKENAAN!

by ParpuKari

No comments: